GV Založba

Preskoči v glavno vsebino »

Setting
 
Košarica ( 0 )
Košarica

Vaša košarica je prazna

You're currently on:

Spomladanski veliki kongres javnega naročanja

Spomladanski veliki kongres javnega naročanja

Datum izobraževanja: 12. in 13. april 2017
Lokacija: Hotel Slovenija, Portorož
Kotizacija
z DDV: 390,40 EUR brez DDV: 320,00 EUR

* potrebna polja

z DDV: 390,40 EUR brez DDV: 320,00 EUR
-
+
 

Programska vodja kongresa: Miriam Ravnikar Šurk in Aleš Avbreht 




Sreda, 12. april 2017

 

8.00–9.00
prihod in registracija udeležencev

9.00–9.10
otvoritev kongresa, predstavitev programa in moderatorjev

 

Skupni del za naročnike in ponudnike

Moderatorja: Aleš Avbreht in Miriam Ravnikar Šurk


1. tema: Pogled državnih institucij na javna naročila 

9.10–9.40
Spremembe normativne ureditve javnega naročanja (mag. Urška Skok Klima)

9.40–10.00
Aktualna vprašanja javnega naročanja – stališča in praksa Državne revizijske komisije (Borut Smrdel)

10.10–10.40
Ali so dokumenti iz postopkov javnega naročanja informacije javnega značaja? (mag. Kristina Kotnik Šumah)

10.40–11.10
Kaj pričakujejo ponudniki od javnih naročnikov? (Igor Knez)

11.10–11.30
odmor

 

2.  tema: ZPVPJN in ZJN-3

11.30–12.00
Dopolnjevanje ponudb po ZJN-3 (Nina Velkavrh)

12.00–12.45
Spremembe ZPVPJN  (Miriam Ravnikar Šurk)

12.45–13.30
Ponudba s podizvajalci (Tanja Bratina)

13.30–14.30
kosilo

 

3.  tema: Ali so javna naročila pri investicijah v gradbeništvu pomoč ali le ovira

14.30–15.00
Kaj je novega prinesel ZJN-3 na področju gradbenih investicij (mag. Urša Skok Klima)

15.00–15.30
Praksa in dileme na področju investicij v javnem sektorju (Tanja Pihlar)

15.30–15.45
odmor

 

4.  tema:  Ukrepi naročnikov za uspešno izvedbo javnega naročila

15.45–16.15
Zavarovanja za pravočasno izpolnitev pogodbe o javnem naročanju (dr. Vesna Kranjc)

16.15–16.45
Uporaba ZJN-3 pri poslih v zvezi z nepremičninami (Klemen Drnovšek)

16.45–17.00
odmor

17.00–18.15
Okrogla miza: Pogovor z župani
-> Ciril Globočnik,
 župan občine Radovljica
-> Boštjan Trilar, župan Mestne občine Kranj 

20.30
Družabno srečanje

 


 

Četrtek, 13. april 2017


1. posebna tema: Javno naročanje v zdravstvu

9.00–9.45
Predhodno preverjanje trga (Simona Hribar Motore)

 

2. posebna  tema: Informacijska tehnologija v javnem naročanju ali javno naročanje v informacijski tehnologiji?

9.50–10.35
Kako izdelati kakovostno IT-pogodbo v okviru javnega naročanja – praktični problemi in rešitve (Marko Anžič)

 

5. tema: Slovenska javna naročila (in evropska sredstva?)

10.35–11.05
Pomen skrbne priprave, jasnih sprememb in pojasnil razpisne dokumentacije za uspešnost postopka javnega naročanja (Tadeja Pušnar)

11.05–11.35
 Ali bodo javna naročila lahko sledila porabi evropskih sredstev (Miriam Ravnikar Šurk)

11.35–12.05
Odmerjanje finančnih popravkov evropskih sredstev – primer javnih naročil (dr. Aleksij Mužina)

12.05–12.20
odmor 

 

6. tema: Postopki, ki so in niso javna naročila

12.20–12.50
Evidenčna javna naročila v luči ZJN-3 (mag. Vesna Matjašec)

12.50–13.20
Spremembe pogodb v postopkih javnega naročanja s poudarkom na spremenjenih okoliščinah pri izvajanju gradbene pogodbe (Aleš Avbreht)

13.20–13.50
odmor

 

SKLEPI KONGRESA: Skupni del za naročnike in ponudnike

13.30
Sklepi 2., spomladanskega velikega kongresa naročnikov in ponudnikov ter odgovori na vprašanja, predloge in pobude udeležencev

 

 

Strokovno srečanje naročnikov in ponudnikov v postopkih javnega naročanja bo že lahko pokazalo, kako dobro so zakonodajalci zasnovali zakonske določbe in s kakšnimi izzivi se srečujejo izvajalci. Vljudno ste vabljeni predstavniki javnih naročnikov, ponudnikov in strokovnjaki, ki se vsak dan srečujete z oblikovanjem predmeta javnega naročila, pripravo dokumentacije, vodenjem postopka, ocenjevanjem in pregledovanjem ponudb ter spremljanjem izvajanja pogodb in njihove realizacije. Vabilo velja tudi strokovnjakom, ki se ukvarjate z vodenjem in načrtovanjem investicij ter projektov z evropskim sofinanciranjem in IT-strokovnjakom, v predavalnico pa vabimo tudi finančne strokovnjake. Kongres bo že tradicionalno izrazito praktično naravnan ter namenjen predvsem širjenju dobrih praks in iskanju odgovorov na vaša vsakdanja vprašanja. Tudi tokrat bomo poudarili že pridobljene izkušnje s praktičnimi primeri, postavljali vprašanja in dajali pobude, v krogu strokovnjakov pa našli konkretne rešitve na konkretna vprašanja, ki nastajajo v praksi.



 

Kotizacija

Kotizacija znaša 320,00 EUR + DDV.
Udeleženci prejmete zbornik, v katerem bodo objavljeni pravočasno oddani referati. Potrdilo o udeležbi lahko prevzamete v recepciji srečanja.

POZOR: Za študente velja posebno ugodna cena: 29 EUR z vključenim DDV! Ob prijavi  v košarico vpišite kodo za popust: STUDENTVKJN.

 



Plačilo

Po prejemu prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku na IBAN IUS SOFTWARE, d. o. o., odprt pri odprt pri Addiko Bank, d. d., številka: SI56 3300 0000 1619 988. Sklicna številka bo navedena na računu.



Odjave

Morebitno odjavo nam pošljite po pošti ali faksu. Skrajni rok za pisno odpoved je 11. april 2017.



Prenočišča

Udeleženci sami poskrbite za rezervacijo hotela in plačate stroške prenočitve.

Najbližja prenočišča:

1. Hotel Slovenija***** (enoposteljna soba 110€, dvoposteljna soba 150€)

2. Grand Hotel Portorož**** Executive (enoposteljna soba 110€, dvoposteljna soba 150€)

3. Grand hotel Portorož**** (enoposteljna soba 100€, dvoposteljna soba 140€)

4. Hotel Apollo**** Superior (enoposteljna soba 100€, dvoposteljna soba 140€)

5. Hotel Riviera**** Superior (enoposteljna soba 95€, dvoposteljna soba 130€)

6. Neptun / Mirna **** (enoposteljna soba 90€, dvoposteljna soba 120€)

 

Več informacij o nočitvah: booking@lifeclass.net oziroma telefon: +386 5 691 9001. 

 



Sponzor




Informacije

• po elektronski pošti: seminar@gvzalozba.si

• po telefonu: 01 30 91 816 

Aleš Avbreht

Avbreht, Zajc in partnerji, odvetniška družba o.p., d.o.o.

Miriam Ravnikar Šurk

PIBS, d.o.o.

mag. Urška Skok Klima

Direktorat za javno naročanje pri Ministrstvu za javno upravo

Borut Smrdel

Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil

mag. Kristina Kotnik Šumah

Informacijski pooblaščenec RS

Igor Knez

Gospodarska zbornica Slovenije

Nina Velkavrh

Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil

Tanja Bratina

Avbreht, Zajc in partnerji, odvetniška družba o.p., d.o.o.

Tanja Pihlar

Ministrstvo za javno upravo

Klemen Drnovšek

Pravna fakulteta v Mariboru

Tadeja Pušnar

Državna revizijska komisija

dr. Vesna Kranjc

Pravna fakulteta v Mariboru

Marko Anžič

Quadris, IT revizija in svetovanje, s.p.

Simona Hribar Motore

Ministrstvo za zdravje

dr. Aleksij Mužina

Odvetniška pisarna Mužina, Žvipelj in partnerji, d.o.o.

mag. Vesna Matjašec

Kontrola zračnega prometa Slovenije, d.o.o.



  • Popolna ponudba raznovrstnih pravnih vsebin
  • Dolgoletna tradicija z vami že od leta 1958
  • Pomoč pri nakupu 01/ 30 91 820
IUS SOFTWARE d.o.o.

Tivolska cesta 50

1000 Ljubljana

E-mail: prodaja@gvzalozba.si

Telefon: 01 30 91 820

Fax: 01 30 91 815