GV Založba

Preskoči v glavno vsebino »

  • Knjigarna: 01 30 91 820
  • Izobraževanja: 01 30 91 816
  • Pišite nam
Setting
 
Košarica ( 0 )
Košarica

Vaša košarica je prazna

You're currently on:

Nove priložnosti e-komuniciranja

Akcija
Prelistaj:
View File Vzorčne strani Size: (155.57 KB)

Nove priložnosti e-komuniciranja

Avtorica: Jasna Suhadolc

z DDV: 59,00 EUR brez DDV: 53,88 EUR
-
+
Vezava: trda
ISBN: 978-961-247-018-0
Št. strani: 184
Leto izdaje: 2007
 

Komunikatorji se v zadnjih letih vse bolj zavedajo, da se novih medijev in komunikacijskih kanalov ne morejo več izogibati. Ti so prinesli številne spremembe v poslovanju in komuniciranju. Treba jih je poznati in razumeti, da bi jih lahko učinkovito uporabili in aktivno sodelovali v dialogu z deležniki.

Avtorica predstavlja nove načine komuniciranja, ki jih omogoča internet, in daje praktične nasvete za njihovo uporabo.

Priročnik vam bo pomagal:

  • razumeti vpliv novih medijev na komuniciranje in osnovne pojme, kot sta splet 2.0 in komuniciranje 2.0,
  • uporabljati spletna mesta, ki so temelj e-komuniciranja, in sodelovati z njihovimi ustvarjalci,
  • pridobiti osnovne informacije o pojmih, kot so družbeni mediji, spletne skupnosti, podcasting, videocasting, wikiji, družbeni zaznamki,
  • pripraviti sporočilo za družbene medije,
  • spoznati bloge in RSS ter spremljati blogosfere,
  • odgovoriti na vprašanje, zakaj se odločiti za korporativno bloganje in kako načrtovati odnose z blogerji,
  • osvojiti znanje dobrega pisanja za splet, ki je ključno za spletno uporabnost, in uporabiti e-biltene za učinkovito komuniciranje,
  • načrtovati učinkovite intranete in meriti njihovo uspešnost.


Priročnik je namenjen vsem, ki se ukvarjate s komuniciranjem in se pri tem srečujete z izzivi, ki jih ponujajo nove tehnologije:

  • komunikatorjem,
  • urednikom spletnih projektov in intranetov,
  • vodilnim delavcem,
  • ekipam spletnih in oglaševalskih agencij
  • in drugim, ki želite še učinkoviteje komunicirati.
    ----------------------------------------------------
    Zbirko izdajamo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi. Naročniki zbirke imajo 10-odstotni popust. Člani Slovenskega društva za odnose z javnostmi imajo 10-odstotni popust.
Prelistaj:
View File Vzorčne strani Size: (155.57 KB)
Jasna Suhadolc

Jasna Suhadolc je diplomirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Med študijem je sodelovala s podjetjem Gral Marketing (pozneje Gral-Iteo, danes GfK), sprva kot asistentka raziskav, pozneje pa je skrbela za odnose z javnostmi v podjetju. Leta 2000 je poslovno pot nadaljevala kot svetovalka za digitalne odnose z javnostmi v lastnem podjetju Virtua PR. Leta 2005 je združila moči s podjetjem Fine rešitve in ustanovila družbo Virtua, d. o. o., v kateri se ukvarja z združevanjem znanj o komuniciranju in uporabniškem vidiku informacijske tehnologije.

V vlogi stratega, informacijskega arhitekta, strokovnjaka za uporabnost in pisca vsebin je sodelovala s spletnimi agencijami in naročniki, kot so Družina, Državni zbor RS, GfK, Informacijski pooblaščenec, Ministrstvo za gospodarstvo RS, Petrol, Si.mobil, Zavarovalnica Maribor in drugi. Kadar najde kaj časa, piše blog Jasni je (včasih) jasno na naslovu http://jasna.virtua.si.




  • Popolna ponudba raznovrstnih pravnih vsebin
  • Dolgoletna tradicija z vami že od leta 1958
  • Pomoč pri nakupu 01/ 30 91 820
IUS SOFTWARE d.o.o.

Tivolska cesta 50

1000 Ljubljana

E-mail: prodaja@gvzalozba.si

Telefon: 01 30 91 820

Fax: 01 30 91 815