GV Založba

Preskoči v glavno vsebino »

  • Knjigarna: 01 30 91 820
  • Dogodki: 01 30 91 816
  • Pišite nam
Setting
 
Košarica ( 0 )
Košarica

Vaša košarica je prazna

You're currently on:

Jesenski veliki kongres javnega naročanja

Jesenski veliki kongres javnega naročanja

Datum: 17. in 18. september 2018
Lokacija: Hotel Slovenija, Portorož
Kotizacija
z DDV: 390,40 EUR brez DDV: 320,00 EUR

* potrebna polja

z DDV: 390,40 EUR brez DDV: 320,00 EUR
-
+

Na Jesenskem velikem kongresu javnega naročanja bodo v središču spremembe, omenjene že na prejšnjih kongresih. Pomembno je, da se po zakonodajnih spremembah predstavniki ponudnikov in naročnikov, strokovnjaki, ki pripravljajo ponudbe ali svetujejo pri izvedbi postopkov, ter pripravljavci investicij seznanijo tudi z izkušnjami pristojnih organov in prakso Državne revizijske komisije.

Predstavili bomo spremembe s področij varstva osebnih podatkov in gradbene zakonodaje, ki ne zadevajo neposredno javnega naročanja, verjetno pa bodo vplivale na izvedbo postopka. V zadnjem času se povečuje število prekrškovnih in sodnih zadev in prav je, da tako naročnike kot ponudnike opozorimo tudi na posebnosti teh postopkov.

Na vprašanja udeležencev bodo odgovarjali priznani strokovnjaki s posameznih področij, zato vse, ki ste se kongresa že udeležili ali ki ste se za udeležbo tokrat odločili prvič, vabimo, da se nam pridružite.

 

PONEDELJEK, 17. september 2018


8.00–9.00 Prihod in registracija udeležencev
9.00–9.30 Otvoritev kongresa in pozdrav, predstavitev programa in moderatorjev kongresa (Aleš Avbreht in Miriam Ravnikar Šurk)


Skupni del kongresa za naročnike in ponudnike

(moderatorja: Aleš Avbreht in Miriam Ravnikar Šurk)


1. sekcija:   Novosti za naročnike in ponudnike

9.30–10.15 Kaj pomeni skladnost z zahtevami evropske Uredbe o varstvu osebnih podatkov, Mojca Prelesnik
10.15–11.00 Prve izkušnje z e-oddajo ponudb, Maja Marinček
11.00–11.30 Odmor


2. sekcija:   Ponudbe s podizvajalci in uporaba zmogljivosti drugih subjektov

11.30–12.15 Vloga podizvajalcev in drugih subjektov na podlagi odločitev DKOM, Nina Velkavrh
12.15–13.00 Sklicevanje na zmogljivosti drugih subjektov, Marjeta Erjavec Avbreht
13.00–14.30 Kosilo


3. sekcija:   Ali je sprememba ZPVPJN (novela B) vplivala na prakso DKOM

14.30–15.15 Odločitve DKOM po spremembi ZPVPJN in ob upoštevanju odločitev Sodišča EU, Borut Smrdel
15.15–16.00 Procesni pogoji in omejitve za vlaganje revizijskih zahtevkov – zaostrovanje zakonodaje in prakse?,
Tanja Bratina
16.00–16.15 Odmor


4. sekcija:   Novosti v gradbeni zakonodaji

16.15–17.00 Nova prostorska in gradbena zakonodaja, Tomaž Černe
17.00–17.45 Vpliv nove gradbene zakonodaje na oddajo javnih naročil za gradbena dela na infrastrukturnih objektih, Matjaž Kovač


5. sekcija:   Prekrški v postopkih javnega naročanja

17.45–18.30 Elementi prekrška pri kršitvi pravil javnega naročanja s poudarkom na krivdi odgovornih oseb državnih oziroma lokalnih organov, Aleš Avbreht
20.00 Nagradni kviz na teme javnega naročanja in družabno srečanje

 


 

TOREK, 18. september 2018

 

Posebni del kongresa za naročnike in ponudnike

 

1. sekcija:   Naročniki (vodja: Miriam Ravnikar Šurk)

9.00–9.45 Določitev mejne vrednosti kot pogoja uporabe pravil javnega naročanja (primer gradenj/projektiranja),
Aleksij Mužina
9.45–10.30 Kako preverjati ponudbe, v katerih sodelujejo tuji ponudniki, Miriam Ravnikar Šurk
10.30–11.00 Odmor
11.00–11.45 Komunikacija s ponudniki (analiza trga in pogajanja) s strokovnjakom


2. sekcija:   Ponudniki (vodja: Aleš Avbreht)

9.00–9.45 Kako v e-dosjeju nastaneta zeleni »da« in rdeči »ne«, Maja Marinček
9.45–10.30 Vesna Matjašec
10.30–11.00 Odmor
11.00–11.45 Tema bo objavljena pozneje


SKLEPI KONGRESA

Skupni del za naročnike in ponudnike


11.45–12.30 Sklepi Jesenskega velikega kongresa naročnikov in ponudnikov ter odgovori na vprašanja, predloge in pobude udeležencev

Kotizacija

Kotizacija znaša 320,00 EUR + DDV. Za udeležence preteklih dogodkov 10 % popusta. Dogodek je vključen v naročnino na storitev IUS-INFO Profesionalni paket +. Udeleženci prejmete zbornik, v katerem bodo objavljeni pravočasno oddani referati.

Zbornik 

Kotizacija vključuje kosilo ter osvežilne pijače med odmori.

 



Plačilo

Po prejemu prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku na IBAN LEXPERA d. o. o., odprt pri odprt pri Addiko Bank, d. d., številka: SI56 3300 0000 1619 988. Sklicna številka bo navedena na računu.

 



Odjave

Odjava od dogodka mora biti poslana po elektronski pošti ali  faksu, najkasneje tri dni pred začetkom dogodka. V primeru, da je objava poslana dva dni pred dogodkom, nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 30% kotizacije. V primeru odjave na zadnji dan pred dogodkom ali v primeru neudeležbe, nosilec udeležencu zaračuna stroške odjave v višini 100% kotizacije.

 



Prenočišča

Udeleženci sami poskrbite za rezervacijo hotela in plačate stroške prenočitve.

 



Informacije

• po elektronski pošti: seminar@gvzalozba.si

• po telefonu: 01 30 91 816 



  • Popolna ponudba raznovrstnih pravnih vsebin
  • Dolgoletna tradicija z vami že od leta 1958
  • Pomoč pri nakupu 01/ 30 91 820
LEXPERA d.o.o.

Tivolska cesta 50

1000 Ljubljana

E-mail: prodaja@gvzalozba.si

Telefon: 01 30 91 820

Fax: 01 30 91 815