Formule uspeha za novo desetletje

Na temelju analize 600 podjetij, ki so premegala krizo

Avtor: dr. Andrej Vizjak

Vezava: trda ISBN: 978-961-247-149-1 Št. strani: 256 Leto izdaje: 2010

Z DDV: 76,00 
Brez DDV: 72,38 

Na zalogi

Z DDV: 76,00 
Brez DDV: 72,38 

Šifra: 900-615
Avtor: dr. Andrej Vizjak
Število strani: 256
Vezava: trda
Kategorija:

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Dr. Andrej Vizjak je analiziral 600 mednarodnih podjetij različnih velikosti in razvil nov model, formule uspeha za štiri zmagovalne tipe podjetij. S tem modelom je analiziral 80 največjih podjetij v Sloveniji iz vseh ključnih panog. Ugotovil je, da jih je kriza močno prizadela in zanje razvil formule uspeha, če ne želijo biti žrtev prevzema.
Lani je bilo že 126 od 500 največjih industrijskih podjetij v Sloveniji v lasti tujih korporacij. Ali bo morda kmalu tudi vaše podjetje tarča prevzema ali želite ostati samostojni?
Z novimi formulami uspeha dr. Vizjaka, opisanimi v tej knjigi, boste lahko sami krojili novo desetletje.

štirje tipi zmagovalcev so:
Lokalni specialist: ima edinstveni produktni in regionalni fokus.
Regionalni heroj: ima edinstvene tržne sposobnosti.
Mednarodni zmagovalec: ima edinstvene produktne sposobnosti.
– Panožni globalist: ima edinstvene prednosti velikosti.

Posamezni tipi zmagovalcev so predstavljeni s primeri uspešnih podjetij iz telekomunikacijske panoge, industrije motornih vozil, proizvodnje hrane in pijač, naftne in plinske industrije, trgovine, industrije blaga široke porabe ter medijske panoge.
Podrobno so obravnavani dejavniki uspeha in primeri slovenskih podjetij: Gorenje, Mercator, Petrol, Farme Ihan in Skupine Elan.

———–

O knjigi
»Novo desetletje se je pričelo v Petrolu z novo strategijo, ki jo želimo najkasneje do leta 2014 tudi uresničiti. Edinstvena strategija, ki Petrol postavlja med tri najuspešnejše energetske družbe na vseh trgih prisotnosti, s poudarkom na celoviti ponudbi energetskih rešitev ter močno rastjo na področju električne energije in plina, je v vseh pogledih izjemno ambiciozna. V knjigi prikazane “Formule uspeha” dajejo našemu strateškemu razmišljanju aktualno teoretično ogrodje, hkrati po tudi potrdilo za njeno uresničljivost. Opisani praktični primeri ter statistične analize tudi dokazujejo, da bo skupina Petrol tudi v prihodnje utirala svojo pot do izgradnje ene najuspešnejših neodvisnih energetskih družb v regiji.« Aleksander Svetelšek, predsednik uprave, Petrol, d. d.

»Naš poslovni model je preprost – določajo ga stroški, distribucija in blagovna znamka. Skrivnost uspeha Gorenja je, da obvladujemo te tri elemente, kljub temu da nimamo enakih prednosti velikosti kot jih dosegajo panožni globalisti. To nam uspeva z enkratno inovacijsko močjo in fleksibilnostjo. S tema dvema sposobnostma se lahko odzivamo na posebne želje kupce in si s tem trajno pridobivamo mednarodne produktne niše.« Franjo Bobinac, predsednik uprave, Gorenje, d. d.

»V vse bolj zahtevnih gospodarskih okoliščinah se podjetja lahko dolgoročno uspešno razvijajo le, če pri oblikovanju strateških usmeritev ustrezno upoštevajo dejavnike zunanjega in notranjega poslovnega okolja, hkrati pa gradijo ustrezne poslovne sposobnosti in uporabljajo ustrezne poslovne modele za svoj razvoj in konkuriranje na trgih. Pristope k temu na sistematičen način prikazuje knjiga “Formule uspeha za novo desetletje”, ki bo zagotovo izjemno koristno strateško orodje za vodstvo prav vsakega podjetja.« mag. Žiga Debeljak, predsednik uprave, Mercator, d. d.

»V SAVA Re smo že v prejšnjem desetletju postavili temelje za regionalnega heroja na področju zavarovalništva. Postali smo vodilna pozavarovalnica v Jugovzhodni Evropi ter vstopili na trg direktnega zavarovanja številnih držav. Izziv tega desetletja bo za nas, da se prelevimo v mednarodnega zmagovalca. Pri tem nam bodo formule uspeha Andreja Vizjaka v veliko pomoč.« Zvonko Ivanušič, predsednik uprave Skupine SAVA Re, d. d.

——————-
Knjiga je z nekaj doponitvami in novimi primeri izšla tudi v angleščini, pod naslovom Success Formulas for the New Decade, in v hrvaščini, pod naslovom Formule uspjeha za novo desetljeće.

dr. Andrej VizjakProf. dr. Andrej Vizjak je med najbolj priznanimi mednarodnimi svetovalci za strateško vodenje podjetij. Je profesor na ekonomskih fakultetah v Ljubljani in Ingolstadtu v Nemčiji.Je avtor in soavtor 14 knjig, med drugim tudi del Competing Against Scale, Beating the Global Consolidation Endgame in Media Management – Leveraging Content for Profitable Growth. Knjige dr. Vizjaka so postale uspešnice in dosegle priznanje za najbolj prodajane knjige v Nemčiji, Švici, Italiji in na Poljskem. Prevedene so bile v devet jezikov, med drugim tudi v angleščino, ruščino in kitajščino. Dr. Vizjak je dela objavil pri vodilnih svetovnih založbah, kot so McGraw Hill, Wiley in Springer.Andrej Vizjak se je rodil leta 1965 v Ljubljani. Doktoriral je leta 1988 v Nemčiji, kjer je pridobil tudi naziv profesorja ekonomskih znanosti. Je eden redkih Slovencev, ki je vodil tuje svetovne korporacije. Od leta 1995 do 2000 je bil kot član uprave Bertelsmann odgovoren za največjo založbo in maloprodajo knjig na svetu, potem pa je kot partner in direktor A. T. Kearneyja razvil ugledno svetovalno podjetje v centralni in vzhodni Evropi.-------------------------------Andrej Vizjak is Partner of PwC and its Consulting Leader for South East Europe. Among other functional roles he is a member of the Global Innovation Leadership Team of PwC.He has more than 20 years of consulting experience. During the period from 1995 to 2000 he was Executive Vice President of Bertelsmann Group, responsible for the restructuring of their book publishing and retail business. Afterwards he became a partner of A.T. Kearney, first as Vice President of Central Europe and later as Managing Director of Eastern Europe. Since 1996 he has also been a lecturer and since 2007 a Professor at the University Eichstätt in Germany. He has published 17 books. His books on media management (first version in 2001), niche strategies (first version in 2006), on scale based competition (first version in 2008) and on success formulas (first version in 2010) have been published in 11 languages.