GV Založba

Preskoči v glavno vsebino »

  • Knjigarna: 01 30 91 820
  • Dogodki: 01 30 91 816
Setting
 
Košarica ( 0 )
Košarica

Vaša košarica je prazna

You're currently on:

Management trženja

Management trženja

11., dopolnjena izdaja

Urednica: dr. Iča Rojšek

Avtor: Philip Kotler

Prevod: mag. Barbara Žužel, mag. Mateja Vodlan, Domen Bajde

Redna cena: 121,85 EUR

Special Price brez DDV: 54,79 EUR z DDV: 60,00 EUR

-
+
Vezava: trda
ISBN: 9958-9326-2-8
Št. strani: 746
Leto izdaje: 2004
 

Namen enajste izdaje najuspešnejšega sodobnega učbenika za management trženja je pomagati podjetjem, skupinam in posameznikom, da bodo lažje prilagodili trženjske strategije in management novi tehnološki in globalni stvarnosti.

 

Tudi če nekateri dvomijo o obstoju nove ekonomije, morajo priznati nove sestavine na današnjem trgu. Internet je pomnožil število načinov, kako kupci kupujejo in kako podjetja prodajajo in poslujejo. Brezžični telefoni so omogočili ljudem, da izmenjajo sporočila ter kupujejo in prodajajo, ko so na poti. Podjetja se srečujejo s konkurenti iz naraščajočega števila držav, ki ponujajo nižje cene za enako kakovost. Priča smo hitremu upadanju učinkovitosti množičnega oglaševanja zaradi eksplozije komunikacijskih poti.

 

Vse panoge doživljajo neusmiljeno hiperkonkurenco. Dobički so se močno zmanjšali. Podjetja se usmerjajo od upravljanja portfeljev izdelkov k upravljanju portfeljev kupcev. Osredotočajo se na management odnosov s kupci (CRM).

 

V knjigi so poudarjeni:

  • internet, njegova uporaba in učinki,
  • management verige ponudbe in povpraševanja,
  • ravnanje z odnosi s kupci in s partnerji,
  • izbirne možnosti za tržne poti,
  • razvijanje blagovne znamke kot premoženja podjetja.

 

Dodanih je več kot 100 novih primerov dobrih in slabih trženjskih praks podjetij. Na koncu poglavij so praktične vaje za študente.

dr. Iča Rojšek


Philip Kotler
Philip Kotler je eden vodilnih strokovnjakov s področja trženjana svetu. Je častni profesor mednarodnega trženja na Northwestern University, Kellog School of Managament.Magisterij iz ekonomije je opravil na Chicago University, doktorat iz ekonomije pa na MIT. Po doktoratu se je na HarvardUniversity ukvarjal z matematiko, na Chicago University pa zvedenjskimi znanostmi.Dr. Kotler je soavtor knjige Principles of Marketing in Marketing: AnIntroduction. Njegov Strategic Marketing for Nonprofit Organizations,zdaj v peti izdaji, je najbolje prodajana knjiga s tega specializiranega področja. Njegova druga dela so: MarketingModels; The New Competition; Marketing Professional Services;Strategic Marketing for Educational Institutions; Marketing for Health Care Organizations; Marketing Congregations; High Visibility; Social Marketing; Marketing Places; The Marketing Nations; Marketingfor Hospitality and Tourism; Standing Room Only–Strategies forMarketing Oerforming Arts; Museum Strategy and Marketing;Marketing Moves; Kotler on Marketing.Poleg tega je objavil več kot 100 člankov v vodilnih strokovnih revijah.

mag. Barbara Žužel


mag. Mateja Vodlan


Domen Bajde



  • Popolna ponudba raznovrstnih pravnih vsebin
  • Dolgoletna tradicija z vami že od leta 1958
  • Pomoč pri nakupu 01/ 30 91 820

LEXPERA d.o.o.

Tivolska cesta 50

1000 Ljubljana

DŠ: SI27683893

E-mail: prodaja@gvzalozba.si

Telefon: 01 30 91 820

Fax: 01 30 91 815