(P)ostanite prvi na svetu

Avtor: dr. Andrej Vizjak

 

Vezava:               trda
ISBN:                   ISBN 978-961-247-349-5
Št. strani:            210
Leto izdaje:        2017

Z DDV: 52,00 
Brez DDV: 49,52 

Na zalogi

Z DDV: 52,00 
Brez DDV: 49,52 

Šifra: 900-824
Avtor: dr. Andrej Vizjak
Število strani: 210
Vezava: trda
Vrsta artikla: knjiga
Kategorija:

Naši svetovalci bodo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja (po telefonu vsak delavnik med 8. in 12. uro ter 13. in 16. uro).
Knjige: +38613091820 ali prodaja@gvzalozba.si
Revije: +38613091821 ali goca.vujovic@gvzalozba.si
Dogodki: +38613091816 ali seminar@gvzalozba.si

Knjiga je namenjena podjetnikom, ki s svojim podjetjem želijo doseči več kot le povprečni dobiček in preživetje. Avtor, ki je v poslovnem svetovanju tudi sam postal prvi na svetu, v njej združuje svoje poslovne izkušnje kot soustanovitelj in predsednik dubajske svetovalne družbe AV.consulting z znanstvenimi raziskavami, ki jih je z analizo 10.000 podjetij v preteklih petnajstih letih opravil kot profesor ekonomije na eni vodilnih evropskih ekonomskih fakultet, Ingolstadt School of Management v Nemčiji. Knjiga nazorno prikazuje metodologijo, kako odkriti svoje edinstvene sposobnosti, razviti zmagovalni strateški načrt ter investitorje in sodelavce prepričati, da skupaj z vami uresničijo vašo vizijo. Dodani so poslovni primeri sedmih slovenskih menedžerjev ter njihove strategije in izkušnje, kako (p)ostati prvi na svetu. Predstavljenih je tudi deset svetovnih panog, iz katerih lahko prenesete dobre poslovne prakse, od 33 odličnih menedžerjev iz teh panog pa se lahko učite odločnosti. Naj vam bo knjiga v navdih, da boste stopali po njihovi poti.

Spletna stran knjige

Andrej Vizjak, rojen 9. maja 1965, na dan zmage, v Ljubljani, je večkrat dokazal, da spada v sam svetovni vrh. Potem ko je zelo hitro končal visokošolski študij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je že pri 24 letih na Univerzi v Münchnu doktoriral iz strateškega načrtovanja. V disertaciji se je ukvarjal s področjem strateškega načrtovanja podjetij, na katerem velja za enega največjih strokovnjakov na svetu
Vzporedno je začel kariero konzultanta. Najprej je sodeloval z McKinsey & Co in pozneje z A. T. Kearney, kjer je bil leta 1994 izvoljen za principala in leta 2000 za podpredsednika. Nato je v svoji, jugovzhodnoevropski regiji dosegel vodilni tržni delež. Študiral je tudi na Harvard Business School in dosegel naslov profesorja na nemški ekonomski fakulteti Ingolstadt School of Management. Ob tem je kot član uprave in dolgoletni svetovalec pomagal Gorenju pri razvoju vizije postati najboljši na svetu v inovacijah, ki temeljijo na dizajnu.
Je avtor 25 knjig, objavljenih pri vodilnih svetovnih založbah in prevedenih v 12 jezikov. Leta 2013 je s svojo metodologijo formul uspeha zmagal na natečaju za najvplivnejši svetovalni koncept na svetu.
Andrej Vizjak je eden redkih Slovencev, ki ima vodstvene izkušnje na najvišji vodstveni ravni multinacionalk z več kot 10 milijardami ameriških dolarjev letnih prihodkov. V letih 1995–2000 je bil namreč podpredsednik v vodilni evropski medijski hiši Bertelsmann, ki je prav v tem času postala največja založba knjig na svetu. V letih 2010–2015 pa je bil v PwC senior partner in vodja razvoja za srednjo in vzhodno Evropo; podjetje je v tem obdobju postalo največja svetovalna hiša na svetu.
Leta 2015 je z ženo Sonjo Vizjak ustanovil dubajsko svetovalno hišo AV.consulting z vizijo, da postane prvo digitalno svetovalno podjetje.
Zdaj svetuje podjetjem, kako (p)ostati prvi na svetu.

Mnenja strokovnjakov o knjigi

Tomaž Iskra, ustanovitelj in predsednik uprave Skupine Lexpera
Postati prvi na svetu ni le vizija, ampak strast. To strast z dr. Andrejem Vizjakom delimo že skoraj dve desetletji.

prof. dr. Danica Purg, predsednica poslovne šole IEDC Bled
Andrej Vizjak dela z veliko strastjo in to deli tudi z drugimi. Prvi in najboljši na svetu lahko postanete le, če imate strast in če v to verjamete. Zelo se veselim nove knjige in vseh idej, ki jih bo uresničil v prihodnosti.

Franjo Bobinac, predsednik uprave Skupine Gorenje
Andreja Vizjaka poznam že več kot dvajset let. Je edinstven in ena najbolj talentiranih oseb v poslovnem svetu, kar sem jih spoznal. Skupaj smo razvili nov strateški načrt z vizijo, da v inovacijah, ki temeljijo na dizajnu, postanemo najboljši v panogi.

Matjaž Zadravec, partner in predsednik Royal Vision Group (RVG)
Andrej Vizjak je z ženo Sonjo in drugimi svetovalci podjetja AV.consulting za nas razvil strategijo, ki je edinstvena in nam je pomagala, da smo (p)ostali prvi na svetu.

Ludvik Jamnik, ustanovitelj in predsednik podjetja Jamnik, d. o. o., Medvode
Vse naše izkušnje v slovenskem prostoru niso zadostovale. Prišli smo do neke točke, naprej pa ne. Nismo se znali dobro organizirati in te stvari speljati. Skupaj z Andrejem Vizjakom in AV.consultingom smo razvili vizijo biti najboljši širše, ne samo doma. Ta izziv je velik. Ko enkrat upaš to izgovoriti, pa pomeni, da upaš to tudi narediti.

Sandi Češko, ustanovitelj in predsednik Skupine Studio Moderna
Nikoli nisem bil zadovoljen s povprečno uspešnostjo, vedno sem imel velike ambicije in postavljal velike cilje zase in za kolege v podjetju. Zato sem zelo navdušen nad Andrejevo novo knjigo, ki nam pokaže pot, kako (p)ostati prvi na svetu.